سجادی در واکنش به انتقاد رئیس فدراسیون کشتی: مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی کسر نمی گردد

به گزارش دنیای ویدئو، وزیر ورزش و جوانان در واکنش به اظهارات رئیس فدراسیون کشتی گفت که با دستور رئیس جمهور، هیچ مالیاتی از جوایز ورزشکاران کسر نمی گردد.

سجادی در واکنش به انتقاد رئیس فدراسیون کشتی: مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی کسر نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره انتقاد علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر کسر مالیات از جوایز ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی، بیان کرد: در حال حاضر به هیچ عنوان مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی کسر نمی گردد.

وی درباره اظهارات رئیس فدراسیون کشتی در این باره گفت: منظور آقای دبیر سال 98 بود نه المپیک اخیر. پس از اظهارات دبیر، از فرامرزیان معاونت پشتیانی و منابع انسانی وزارت ورزش سوال کردم، آیا از جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک مالیاتی کسر شده که خانم فرامرزیان این مسئله را تکذیب کرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شد هیچ مالیاتی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی کسر نگردد و همان جایزه تعیین شده به ورزشکاران اهدا گردد. لذا از دوره دولت سیزدهم، هیچ مالیاتی از جوایز قهرمانان کسر نشده است.

سجادی بیان کرد: تمامی جوایز قهرمانان نیز از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد و هیچ اعتبار مازادی برای این مهم به وزارت ورزش تعلق نگرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 764

به "سجادی در واکنش به انتقاد رئیس فدراسیون کشتی: مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی کسر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی در واکنش به انتقاد رئیس فدراسیون کشتی: مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی کسر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید