لیگ برتر فوتبال، استقلال نسخه گل گهر را در یک نیمه پیچید، قلعه نویی مقابل مجیدی کم آورد

به گزارش دنیای ویدئو، تیم فوتبال استقلال پیروز شد در ملاقات خانگی هفته بیست وچهارم لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان به پیروزی برسد و جایگاهش در رتبه سوم را مستحکم کند.

لیگ برتر فوتبال، استقلال نسخه گل گهر را در یک نیمه پیچید، قلعه نویی مقابل مجیدی کم آورد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته بیست وچهارم رقابت های لیگ برتر از ساعت 21:50 امشب (آدینه) در استادیوم آزادی میزبان گل گهر سیرجان بود که با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. محمدحسین مرادمند (12) و مهدی مهدی پور (19) برای استقلال گلزنی کردند تا شاگردان مجیدی برابر تیم قلعه نویی پیروزی باارزشی کسب نمایند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری (90 - متین کریم زاده)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور (85 - فرشید اسماعیلی)، مهدی قایدی و آرمان رمضانی (53 - ارسلان مطهری).

ترکیب گل گهر: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی (23 - علیرضا آرتا)، بهنام برزای (38 - سعید صادقی)، علی اصغر عاشوری (38 - محمد آقاجانپور)، میلاد زکی پور، یونس شاکری، رضا شکاری (77 - فرشید باقری)، احمدرضا زنده روح و گادوین منشا (77 - علی دشتی).

داور: محمدحسین زاهدی فرد

نیمه اول

دقیقه 4: ارسال از میانه میدان به محوطه جریمه استقلال ضربه سر علیرضا ابراهیمی را به دنبال داشت که سیدحسین حسینی توپ را دفع کرد.

دقیقه 10: مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه گل گهر شوت زد که علیرضا حقیقی پیروز به مهار توپ شد.

دقیقه 12: استقلال از پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که ارسال مهدی مهدی پور روی تیر دوم با ضربه سر محمدحسین مرادمند وارد دروازه گل گهر شد.

دقیقه 19: بازیکنان استقلال این بار از سمت راست حمله ای را روی دروازه گل گهر ترتیب دادند که پاس در عرض محمد دانشگر برای مهدی قایدی ارسال شد، اما این بازیکن توپ را رها کرد تا مهدی مهدی پور پس از دریافت توپ و فریب مدافعان گل گهر، این بار به عنوان گلزن تیمش نقش آفرینی کند.

دقیقه 24: توپی به زمین استقلال ارسال شد که گادوین منشا برای دریافت توپ کوشش می کرد، اما مرادمند زودتر از مهاجم گل گهر توپ را دفع کرد که برخورد منشا، اعلام خطای او و سپس درگیری اش با مرادمند یک کارت زرد را برای وی به دنبال داشت.

دقیقه 45: گل گهر در کنار خط طولی زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال روی دروازه تبدیل به موقعیت خوبی شد، اما خروج سیدحسین حسینی و خطای منشا روی این دروازه بان، باعث از دست رفتن این موقعیت شد.

نیمه دوم

دقیقه 46: بازیکنان گل گهر قصد داشتند خیلی زود با آغاز نیمه دوم استقلال را غافلگیر نمایند که ارسال روی دروازه این تیم ضربه سر مرادمند را به دنبال داشت که پیش از تبدیل شدن به گل به خودی، با واکنش حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 52: محمد آقاجانپور در محوطه جریمه استقلال و روی ارسال گادوین منشا صاحب موقعیت شد که پیروز به استفاده از این توپ نشد. هرچند سرنگونی او در محوطه جریمه استقلال اعتراض گل گهری ها را به دنبال داشت و آنها معتقد به خطای پنالتی بودند، اما داور چنین اعتقادی نداشت و بازی دنبال شد.

دقیقه 62: مهدی قایدی روی یک ضد حمله و حرکت فردی، خود را به محوطه جریمه گل گهر رساند و از سمت راست قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که شوت او از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 70: علیرضا علیزاده پس از خطایی که روی بازیکن استقلال انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 72: رضا شکاری در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که قصد داشت با ضربه فنی دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه کم دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87: فرشید اسماعیلی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه 89: آرمین سهرابیان با خطا روی محمد نادری کارت زرد گرفت.

دقیقه 90: پشت محوطه جریمه گل گهر ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شد که مهدی قایدی قصد داشت با ضربه ای زمینی از زیر پای بازیکنان حاضر در دیوار دفاعی دروازه حقیقی را باز کند، اما آرمین سهرابیان از روی خط دروازه توپ را به کرنر فرستاد.

به گزارش خبرنگاران، استقلال که پیش از بازی 40 امتیازی بود و گل گهر را با 35 امتیاز به عنوان یکی از دنبال نمایندگان جدی خود برای کسب سهمیه می دید، با این پیروزی 43 امتیازی شد تا فاصله خود را با تعقیب نمایندگانش بیشتر کند. گل گهر 35 امتیازی باقی ماند و با توجه به پیروزی آلومینیوم و 36 امتیازی شدن این تیم، در رتبه پنجم جدول نهاده شد و با توجه به دیدارهای تراکتور و فولاد در روزهای شنبه و یکشنبه، احتمال سقوطش به رتبه های پایین تر نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 527

به "لیگ برتر فوتبال، استقلال نسخه گل گهر را در یک نیمه پیچید، قلعه نویی مقابل مجیدی کم آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، استقلال نسخه گل گهر را در یک نیمه پیچید، قلعه نویی مقابل مجیدی کم آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید