مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟

به گزارش دنیای ویدئو، اگر چه هر دو روش احتیاج به تمرین دارند، اما مدیتیشن از جنبه هایی آسان تر از یوگا است. زیرا برای تفکر و اندیشه، احتیاج به چیز خاصی ندارید. شما می توانید چند دقیقه وقت گذاشته و دستورات مدیتیشن را انجام دهید.

مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟

مدیتیشن به معنای متمرکز کردن ذهن در بدن است. می توان گفت مدیتیشن در درجه اول به آرامش ذهن اهمیت می دهد. در حالی که یوگا اساسا فعالیتی است که به حفظ سلامت جسمی و صلح روحی یاری می نماید.

مزیت مدیتیشن و یوگا این است که برای انجام تمرینات، واقعا به چیز خاصی احتیاج ندارید. هرچند داشتن زیرانداز یوگا، یا داشتن بالشتی راحت برای مدیتیشن، می تواند انجام تمرینات را برای شما آسان تر کند.

البته در یوگا به ذهن و ارتباط آن با بدن نیز توجه می گردد. یوگا صرفا یک فعالیت فیزیکی نیست. در یوگا، حضور در زمان حال، آسودگی و تمرکز بر روی تنفس و بدن خود را یاد می گیریم. در این راستا، یوگا شامل آموزش هایی برای ذهن نیز هست. این آموزش ها شبیه به مدیتیشن نیست، اما می تواند مفید باشند.

روش درست و غلط وجود ندارد و همواره می توانید هر دوی آن ها را با هم انجام دهید.

یکی از موضوعاتی که درباره یوگا و مدیتیشن باید به آن توجه داشته باشید این است که آن ها احتیاج به تمرین دارند. زمانی که آن ها را آغاز کردید، ممکن است با چالش روبرو شوید. در مدیتیشن، ممکن است ذهنی پریشان و سرگردان داشته باشید. در یوگا ممکن است انعطاف پذیری، تعادل یا قدرت نداشته باشید. این وضعیت عادی است. با تمرین، وضعیت بهتر خواهد شد.

منبع مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 671

به "مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید