پاسخ ظریف به درخواست غیر معقول فرانسه درباره برجام

به گزارش دنیای ویدئو، وزیر خارجه کشورمان در توئیتی تاکید نمود که ابتدا آمریکا باید اشتباه خود در برهم زدن برجام جبران کند و مطابق آن ایران پاسخ خواهد داد.

پاسخ ظریف به درخواست غیر معقول فرانسه درباره برجام

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز سه شنبه در توئیتی نوشت: چرا ایران - کشوری که پایدار باقی ماند و 4 سال تروریسم مالی بی رحمانه آمریکا را که مغایر برجام و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بود را شکست داد - باید اول حسن نیت خود را نشان دهد؟ این آمریکا بود که بی هیچ دلیلی توافق را برهم زد. آمریکا باید اشتباهش را جبران کند، سپس ایران پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توییت ظریف در پاسخ به درخواست غیر منطقی مسئولان فرانسه است. ریاست جمهوری فرانسه امروز (سه شنبه) بیان کرد که ایران باید قبل از بازگشت آمریکا به برجام، به اجرای کامل تعهدات هسته ای خود ذیل این توافق بازگردد!

وزیر امور خارجه فرانسه نیز طی روزهای گذشته این موضع زیاده خواهانه پاریس را تکرار نموده و به لفاظی درباره توافق هسته ای پرداخته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 234

به "پاسخ ظریف به درخواست غیر معقول فرانسه درباره برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ ظریف به درخواست غیر معقول فرانسه درباره برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید