پیروانی: گلزنی در دربی بهترین لحظه ورزشی من بوده است، امیدوارم تدابیری اندیشیده شود تا هواداران به ورزشگاه بیایند

به گزارش دنیای ویدئو، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما اولین تیمی است که از نبود هواداران در ورزشگاه آسیب می بیند و امیدوارم که تدابیر جدیدی اندیشیده شود تا تماشاگران در ورزشگاه ها حضور داشته باشند.

پیروانی: گلزنی در دربی بهترین لحظه ورزشی من بوده است، امیدوارم تدابیری اندیشیده شود تا هواداران به ورزشگاه بیایند

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی در گفت وگو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی پیش رو در روز شنبه 13 آذر ماه گفت: بازی ها همه مهم و حساس هستند اما دربی هم برای پرسپولیس و هم برای هواداران خیلی حساس تر است و روبروی تیم حریف بازی و بردن لذت بیشتری دارد. ما هم خاطرات خوبی از دربی داریم و زمانی هم که من بازی می کردم بیشترین برد را داشتیم و هواداران و بازیکنان باید بدانند که گلزنی و پیروزی در دربی خیلی اهمیت دارد و گلزنی در دربی فینال جام حذفی بهترین لحظه ورزشی من بوده که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد. ان شاءالله این لذت و شادی را در روز شنبه مقابل استقلال داشته باشیم و برنده دربی باشیم و همه بتوانیم پیروزی را جشن بگیریم.

وی در خصوص تاثیر حضور هواداران در دربی بیان کرد: در دربی های گذشته هواداران از شب قبل در کنار ورزشگاه می خوابیدند و از 8 صبح در ورزشگاه باز می شد و تا زمان شروع بازی 90 درصد انرژی هواداران تخلیه می شد. ما از حضور هواداران لذت می بریم و بیشترین هوادار را هم داریم و اگر قرار باشد از نبود هواداران تیمی آسیب ببیند ابتدا تیم ما است و از آمدن آنها خشنود می شویم و امیدوارم که تدابیر جدیدی اندیشیده شود تا هواداران در کنار ما باشد و بردن دربی در کنار هوادار هم خیلی لذت بخش است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر بخواهد توصیه ای به بازیکنان داشته باشد، گفت: بازیکنان باید آرامش خودشان را حفظ کنند و با انرژی و با تمام وجود بجنگند، این بازی خیلی هم حساس است و پیروزی در آن خیلی خوب است، بازیکنان با تمام وجود بازی کنند تا عصر روز شنبه همه از ورزشگاه خشنود خارج شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 826

به "پیروانی: گلزنی در دربی بهترین لحظه ورزشی من بوده است، امیدوارم تدابیری اندیشیده شود تا هواداران به ورزشگاه بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: گلزنی در دربی بهترین لحظه ورزشی من بوده است، امیدوارم تدابیری اندیشیده شود تا هواداران به ورزشگاه بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید