5 مورد از برترین هتل های کیش از نگاه مسافران را بشناسید

به گزارش دنیای ویدئو، جزیره زیبای کیش یکی از برترین مقاصد گردشگری و تفریحی ایران است.

5 مورد از برترین هتل های کیش از نگاه مسافران را بشناسید

اگر قصد سفر به این جزیره را داشته باشید، برای رزرو هتل کیش می توانید از میان هتل های متنوع آن، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورتی که هتل انتخابی شما کیفیت قابل قبولی نداشته باشد، ممکن است خاطره بدی در فکر شما باقی بماند؛ به همین علت تصمیم گرفتیم تا در این مطلب برترین هتل های کیش از نگاه مسافران را به شما معرفی کنیم.

برترین هتل های کیش را بشناسید

به طور حتم هر هتلی برای جذب مسافر و مهمان، کمپین های تبلیغاتی بسیاری دارد و خیلی نمی توان به این تبلیغات اعتماد کرد. اما اگر توصیه های مسافران و جهانگردانی که قبلا در این هتل ها اقامت داشته اند را بخوانیم، در جهت درستی برای انتخاب یک هتل مناسب قرار گرفته ایم.

می توانید فهرست برترین هتل های کیش که مسافران زیادی از اقامت در آن ها رضایت داشته اند را در ادامه ببینید. اما در نهایت، حق انتخاب با شما است. امیدواریم با در نظر گرفتن این 5 پیشنهاد، بتوانید برترین هتل کیش را برای اقامت خود انتخاب کنید.

1- هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از قدیمی ترین و البته زیباترین هتل های کیش است که در طراحی آن از معماری زیبای تخت جمشید، الهام گرفته شده است. معماری زیبا و استفاده از طرح ستون های هخامنشی در این هتل، این هتل را به یک جاذبه دیدنی و اثر هنری بدل نموده است. هتل پنج ستاره داریوش کیش امتیاز بالایی به لحاظ رضایت میهمانان خود کسب نموده است.

هتل داریوش کیش در قسمت شمال شرقی جزیره قرار گرفته و دسترسی مناسبی به جاذبه های دیدنی و امکانات تفریحی کیش دارد. بدون شک، هتل داریوش را می توان یکی از مدرن ترین و مجهزترین هتل های کیش دانست، امکانات و تجهیزات استفاده شده در اتاق های این هتل، در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است. اگر قصد سفر به کیش دارید، اولین پیشنهاد ما هتل داریوش است.

هتل داریوش کیش، نمای بسیار زیبایی در شب دارد و سوژه جالبی برای عکاسان است. اقامت در این هتل، صرف نظر از جاذبه های جهانگردی کیش، به خودی خود برای شما مجذوب نماینده و دلپذیر خواهد بود.

2- هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یکی دیگر از برترین هتل های کیش است. این هتل پنج ستاره به عنوان یکی از برترین ریزورت هتل های ایران شناخته شده و در زمینی به مساحت بیش از 10 هکتار بنا شده است. هتل مارینا پارک در سال 1390 به بهره برداری رسیده و در ساخت آن از تازهترین تجهیزات و امکانات رفاهی روز بهره برده شده است.

نمای بسیار زیبای هتل، طبیعت بکر، معماری زیبا، تجهیزات مدرن، دارا بودن ساحل اختصاصی، دسترسی مناسب به جاذبه های دیدنی و جهانگردی کیش از مهمترین عوامل رضایت مسافران و جهانگردان از هتل مارینا پارک است. اگر دوست دارید یک اقامت لوکس را تجربه کنید، هتل مارینا پارک انتخاب شما است. با اقامت در هتل مارینا پارک کیش، از تماشای ساحل زیبا و آب های نیلگون خلیج فارس لذت ببرید.

3- هتل ترنج کیش

آیا اقامت در دل آب های زلال و شفاف جزیره کیش با یک آکواریوم طبیعی برای شما مجذوب نماینده است؟ هتل ترنج کیش را انتخاب کنید. هتل ترنج یکی از لوکس ترین و البته متفاوت ترین هتل های کیش محسوب می گردد که در میان آب ساخته شده است. هر اتاق، یک نمای شیشه ای به درون آب های شفاف جزیره دارد و می توانید از تماشای شنای لاکپشت ها و ماهی ها، در زمان اقامتتان لذت ببرید.

هتل ترنج از برترین هتل های پنج ستاره کیش است که در دو فاز ساخته شده، فاز اول روی آب های خلیج فارس، به صورت اکوسیستمی با طرح بته جقه و فاز دوم آن به صورت طبقاتی و در ساحل جزیره واقع شده است. اما اگر دلتان یک تجربه متفاوت از اقامت در یک هتل پنج ستاره می خواهد، پیشنهاد می کنیم حتما یک شب اقامت در اتاق های روی آب هتل ترنج کیش را به خودتان هدیه دهید.

4- هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی دیگر از هتل های پنج ستاره کیش بوده که به دلایل متفاوتی، نظر مسافران و جهانگردان جزیره را به خود جلب نموده است. این هتل 2 طبقه، در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع و در سال 1354 بنا شده، بنابراین قدیمی ترین هتل جزیره کیش محسوب می گردد. اقامت در یک هتل قدیمی ساخت پنج ستاره با امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته، یک خاطره دلنشین از سفر به جزیره کیش برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

5- هتل پاناروما کیش

یکی دیگر از برترین هتل های کیش از نظر مسافران، هتل پاناروماست. این هتل پنج ستاره از نوسازترین هتل های جزیره بوده که در سال 1398 به بهره برداری رسیده است. اما با وجود تازه بودن، با ارائه خدمات عالی، در همین مدت کوتاه توانسته نظر مسافران و جهانگردان زیادی را به خود جلب کند.

از مهمترین مواردی که می تواند شما را برای انتخاب هتل پاناروما کیش برای اقامت مجاب کند، برخورد بسیار حرفه ای پرسنل، امکانات رفاهی عالی، تجهیزات مدرن و دسترسی مناسب به مراکز خرید و جاذبه های جهانگردی کیش است. اگر قصد سفر به کیش دارید، این هتل نیز می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

سفر به کیش با اقامت در برترین هتل ها

کیش از مهمترین مقاصد جهانگردی ایران است که به علت تفریحات مجذوب نماینده و دیدنی های بسیار، سالانه چندین هزار جهانگرد ایرانی و خارجی به آن سفر می نمایند. به علت حجم بالای مسافر، هتل های بسیاری با امکانات متفاوتی در جزیره ساخته شده اند. اما در میان هتل های متنوع کیش، کدام هتل مناسب تر است؟

صرف نظر از اولویت های شما و مقدار هزینه ای که برای رزرو هتل کیش در نظر گرفته اید، سعی کردیم در این مطلب برترین هتل های کیش از نظر مسافران، که امتیازهای بالاتری دریافت نموده اند را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که با مطالعه این مطلب بتوانید برترین هتل کیش را برای خود انتخاب و یک سفر دلچسب و به یادماندنی در جزیره تجربه کنید. برای خرید بلیط کیش و رزرو هتل مقرون به صرفه به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 952

به "5 مورد از برترین هتل های کیش از نگاه مسافران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مورد از برترین هتل های کیش از نگاه مسافران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید