معرفی برترین مارک کولر گازی بازار

به گزارش دنیای ویدئو، با شروع گرمای طاقت فرسای تابستان، خرید یک کولر گازی باکیفیت در بازار لوازم خانگی متقاضی بسیار زیادی دارد. تنوع محصول در برندهای تولیدکننده داخلی و خارجی و قیمت نسبتا بالا، متقاضیان را ترغیب می نماید که در پی برترین مارک کولر گازی با قیمت مناسب باشند.

معرفی برترین مارک کولر گازی بازار

با توجه به اهمیت انتخاب برترین مارک و تاثیر بسیار مهم آن در قیمت تمام شده انواع کولر گازی، به معرفی برترین مارک کولر گازی در بازار می پردازیم.

نکات کلیدی

  • در انتخاب کولر گازی همواره به برچسب انرژی محصول توجه کنید و مدلی را انتخاب کنید که در مصرف انرژی، بهینه باشد.
  • برای نصب کولر گازی در محیط های ساکت و اتاق خواب، حتما به سطح صدای دستگاه مورد نظر خود توجه کنید.
  • اگر در پی راحتی بیش تر هستید، کولر گازی هایی را انتخاب کنید که از قابلیت های هوشمند برخوردار هستند.
  • برترین مارک کولر گازی شامل برندهایی است که خدمات پس از فروش قوی و گسترده ای دارند.
  • اگر حساسیت یا مسائل تنفسی دارید، کولر گازی با قابلیت تصفیه هوا را انتخاب و بخرید.

کولر گازی ال جی

برند ال جی، برترین مارک کولر گازی کره ای است که تقریبا مردم تمام کشورهای دنیا، آن را در زمینه فراوری محصولات خانگی الکترونیک می شناسند. بسیاری از افراد تصور می نمایند که شرکت ال جی فقط در زمینه فراوری و عرضه محصولات صوتی و تصویری مثل تلویزیون محبوب است؛ اما اینطور نیست.

کولر گازی ال جی بدون تردید یکی از برترین، باکیفیت ترین و در عین حال کم مصرف ترین انواع کولر گازی در دنیا است. ظاهر ساده و زیبا، کارکرد عالی و بدون صدا، مجهز بودن به اینورتر و مصرف برق کم مهم ترین مزیت های خرید کولرگازی ال جی هستند.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی ال جیمصرف انرژی پایین برخورداری از قابلیت های هوشمند طراحی زیباقیمت بالا

کولر گازی سامسونگ

قطع به یقین می دانید که برند کره ای سامسونگ یکی دیگر از بزرگ ترین و محبوب ترین برندهای فراورینماینده لوازم خانگی مصرفی در دنیا است. کولر گازی مارک سامسونگ در انواع مختلف کولر گازی پنجره ای، اسپلیت و ایستاده در بازار موجود است.

کیفیت بالا در خنک نمایندگی و تهویه هوا، عملکرد بدون صدا ضمن مصرف انرژی بسیار کم، قابلیت سرمایش و گرمایش برای استفاده مفید از آن در تمام فصول از جمله مهم ترین ویژگی های کولر گازی سامسونگ هستند.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی سامسونگکیفیت ساخت بالا مصرف انرژی بهینه صدای کماحتیاج به سرویس های منظم

کولر گازی هایسنس

هایسنس یک برند معروف چینی است که فراوریات باکیفیت آن توانسته بازار لوازم خانگی برقی کشورهای آسیایی و آفریقایی را تحت تسخیر خود درآورد.

شرکت هایسنس در زمینه فراوری و عرضه سیستم های تهویه مطبوع در دو دسته اصلی خانگی و تجاری نیز بسیار پیروز عمل نموده و توانسته انواع کولر گازی در ظرفیت های 12000 تا 30000 هزار و در سه مدل مختلف اسپلیت، داکت اسپیلت و دیواری به بازار عرضه کند. قدرت خنک نمایندگی بالا ضمن مصرف انرژی کم باعث شده تا هایسنس برترین مارک کولر گازی مناسب منطقه ها گرمسیری باشد.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی هایسنسقیمت مناسب راندمان خوب در منطقه ها گرمسیری قابلیت استارت با ولتاژ پایین عملکرد بدون سر و صداطول عمر کم تر نسبت به برندهای معتبرتر

کولر گازی ایوولی

ایوولی (evvoli) یکی دیگر از برندهای معروف چینی است که فراوریات آن به دو شاخص تنوع در ظرفیت و قیمت ارزان در بازارهای دنیای معروفیت یافته اند. شاید بهتر باشد بدانید که ایوولی در اصل مارکی است که ژاپنی ها آن را به نام خود ثبت کردند. اما با توجه به اینکه در حال حاضر تمامی محصولات ایوولی به خصوص کولر گازی های آن در چین مونتاژ و عرضه می شوند، خیلی ها ایوولی را برندی چینی معرفی می نمایند.

انواع کولر گازی ایوولی از ظرفیت 9000 تا 60000 در بازار موجود است و همین تنوع می تواند احتیاج مشتریان بیش تری را پوشش دهد.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی ایوولیقیمت مالی مصرف انرژی کم امکانات پایه مناسب طراحی ظاهری شیک و مدرن طول عمر خوبکیفیت ساخت میانه

کولر گازی پاناسونیک

پاناسونیک هم مانند ال جی و سامسونگ نامی شناخته شده در زمینه محصولات خانگی برقی است که فراوریات با کیفیت آن تقریبا در بازار تمامی کشورهای دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

پاناسونیک در اصل برترین مارک کولر گازی ژاپنی است؛ اما با توجه به توسعه مونتاژ محصولاتش در چند کشور دیگر می توان آن را برندی چند ملیتی تلقی کرد. کولر گازی پاناسونیک در ظرفیت های 9000 تا 90000 هزار فراوری و از طراحی ظاهری زیبا و منحصربه فردی برخوردار است.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی پاناسونیکعمر طولانی برخورداری از قابلیت های پیشرفته هوشمند مثل سنسور کنترل دما و رطوبت مصرف انرژی کم عملکرد کم صداقیمت بالا

عملکرد میانه در شرایط گرمسیری

کولر گازی شارپ

برند شارپ را می توان بیش تر برندی تایوانی چینی معرفی کرد. این برند در زمینه فراوری محصولات خانگی برقی توانسته جایگاه خوبی در بازار به دست آورد. شارپ اخیرا در زمینه فراوری سیستم های تهویه هوا نیز ورود پیدا نموده به نحوی که کولر گازی های شارپ سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده اند.

ساخت محصول با استفاده از متریال مرغوب و سازگاری آن در تمامی اقلیم ها، پشتیبانی از سیستم های هوشمند کنترل دما و رطوبت در راستای کاهش مصرف انرژی، هوادهی در تمامی زوایا و فراوری در ظرفیت های مختلف از جمله مهم ترین ویژگی های کولرگازی شارپ هستند.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی شارپمصرف انرژی پایین طراحی شیک عمر بالا برخورداری از حالت Eco mode عملکرد در دو حالت سرمایش و گرمایش طراحی سازگار با محیط زیستقیمت بالاتر نسبت به رقبا

کولر گازی جنرال گلد

جنرال گلد یک برند چینی دیگر فعال در زمینه فراوری سیستم های تهویه مطبوع و کولر گازی است که محصولات خود را بر اساس تکنولوژی پیشرفته شرکت های تایلندی فراوری و در ظرفیت هایی از 9000 تا 60000 هزار به بازار عرضه نموده است.

کولر های گازی جنرال گلد عمدتا به علت برخورداری از ویژگی هایی نظیر قابلیت رطوبت زدایی از محیط و پرتاب باد خنک و خشک، تنظیم پرتاب باد در زوایای مختلف، برخورداری از تایمر و اینورتر در بازار پرطرفدار شده اند.

بیشتر بخوانید: علائم سوختن کولر گازی [10 نشانه اصلی سوختن کولر گازی]

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی جنرال گلدقیمت مناسب قدرت سرمایش و گرمایش بالا مناسب تمام اقلیم هاصدای نسبتا زیاد

کولر گازی تی سی ال

تی سی ال هم در اصل برترین مارک کولر گازی چینی است؛ اما سال هاست که محصولات آن به وسیله شرکت مادیران در ایران، با برخورداری از تازه ترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه برخورداری از امکانات هوشمند، مونتاژ و به بازار عرضه می شوند. کولر گازی های تی سی ال از جنس بدنه مقاوم و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی تی سی القیمت مناسب عملکرد مناسب در دماهای بالا طول عمر خوبکیفیت ساخت میانه

کولر گازی جنرال شکار

برند شکار جنرال، برترین مارک کولر گازی چینی است که فراوریات کولر گازی خود را بر اساس تکنولوژی تایلند روانه بازار نموده است و از زمان عرضه تا کنون نیز توانسته از محبوبیت قابل توجهی در بین دیگر برندهای داخلی و خارجی برخوردار گردد.

عملکرد با صدای بسیار پایین به علت برخورداری از اینورتر، قابلیت کنترل دما و رطوبت در راستای کاهش مصرف انرژی، طراحی ساده و مدرن، راندمان بالا و از همه مهم تر برخورداری از قابلیت های هوشمند و مدرن تنها بخشی از ویژگی های کولر گازی جنرال شکار هستند.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی جنرال شکارراندمان بالا مناسب برای منطقه ها گرمسیریاحتیاج به نگهداری منظم

کولر گازی اجنرال

برند اجنرال یک برند ژاپنی است که در حال حاضر محصولات آن در تایلند مبتنی بر تازه ترین تکنولوژی روز دنیا مونتاژ و به بازار عرضه می شوند. کولر گازی اجنرال در سه نوع مختلف پنجره ای، ایستاده و دیواری و در ظرفیت های مختلف 9000 تا 60000 هزار با قیمتی ارزان فراوری می شوند و به فروش می رسند.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی اجنرالکیفیت ساخت بالا

عمر طولانی

قیمت بالا

کولر گازی تراست

کولر گازی تراست از برندهای معتبر و با کیفیت کولر گازی در بازار ایران است. این برند از کمپرسورهای پیستونی، روتاری و اسکرال استفاده می نماید که هر کدام ظرفیت و بازدهی متفاوتی دارند. کولر گازی تراست، برترین مارک کولر گازی چینی است.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی تراستقیمت مناسب عملکرد خوبعدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب

کولر گازی لنوکس

کولر گازی لنوکس ساخت کشور آمریکا است و به علت کیفیت و راندمان انرژی بالا، در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد. از ویژگی های کولر گازی لنوکس می توان به ظرفیت های 1/5 تن تا 5 تن، کمپرسورهای اسکرال مارک Copeland و SANYO، قابلیت کارکرد تا دمای 52 درجه سانتیگراد و راندمان بالای انرژی اشاره نمود.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی لنوکسعمر طولانی طراحی شیکقیمت بالا

کولر گازی کریر

کولر گازی کریر به وسیله شرکت آمریکایی کریر طراحی شده و در چین مونتاژ می گردد. این کولر گازی، کمپرسور تروپیکال (T3) دارد که برای آب وهوای گرم و مرطوب مناسب است.

این برند در حال حاضر در کشورهای زیادی نمایندگی دارد و محصولات خود را فراوری و در بازار عرضه می نماید. با توجه به ویژگی های متنوع و عملکرد بالای کولرهای کریر، می توان گفت که این کولرهای گازی، برترین مارک کولر گازی برای خنک سازی منطقه ها گرم و خشک محسوب می شوند.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی کریرکیفیت عالی مصرف انرژی پایینقیمت بالا

کولر گازی میدیا

کولر گازی میدیا ساخت کشور چین است. این کولر گازی از تکنولوژی پیشرفته و متنوعی استفاده می نماید که باعث می گردد کارایی بالایی در خنک کردن فضاهای مختلف داشته باشد. بعلاوه، طراحی مدرن و ویژگی های متنوعی دارند که باعث شده از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار باشند.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی میدیاقیمت مناسب عملکرد خوبکیفیت ساخت میانه

کولر گازی آمانا

کولر گازی آمانا ساخت شرکت Whirlpool در ایالات متحده آمریکا است. این برند به علت دوام بالا و قیمت مناسب، در بازار کولر گازی هواداران زیادی دارد. کولرهای آمانا با تنوعی از ویژگی های ارزشمند مانند سرمایش و گرمایش، تایمر، ریموت کنترل، فیلتر هوا، قابلیت تنظیم سرعت فن و… فراوری می شوند.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی آماناقیمت مناسب عملکرد خوبکیفیت ساخت میانه

کولر گازی گرین

کولر گازی گرین، برترین مارک کولر گازی چین است و ویژگی های متنوعی از جمله قابلیت گرمایش و سرمایش برای محیط های مختلف، مصرف انرژی کم و راندمان بالا، طراحی شیک و مدرن، فیلترهای هوا با کارایی بالا و قابلیت تنظیم دما و رطوبت دارد.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی گرینعملکرد عالی مصرف انرژی پایینقیمت بالا

کولر گازی یورک

شرکت بین المللی یورک، یک فراورینماینده دنیای تجهیزات تبریدی و محصولات تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی است. شرکت یورک در استان پنسیلوانیا در آمریکا واقع شده است.

کولر گازی یورک یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تهویه مطبوع است که انواع مختلفی از کولرهای گازی را برای مصارف مختلف فراوری می نماید. ویژگی های کولر گازی یورک شامل تنوع مدل ها، کیفیت بالا، کارایی انرژی مناسب، راندمان بالا، طراحی مجذوب کننده و قیمت مناسب هستند.

نام برند کولر گازیمزایامعایب
کولر گازی یورکعملکرد خوب قیمت مناسباحتیاج به نگهداری منظم

سخن پایانی

انتخاب برترین مارک کولر گازی خارجی و داخلی با توجه به تنوع برند ها و مدل های موجود در بازار می تواند چالش برانگیز باشد. با توجه به عواملی همانند مصرف انرژی، سطح صدا، قابلیت های هوشمند و خدمات پس از فروش، می توانید برترین مارک کولر گازی را انتخاب کنید که بیش ترین تناسب را با احتیاج های شما داشته باشد.

در نهایت، توجه به نکات مهم و آنالیز دقیق مزایا و معایب برند های مختلف به شما یاری می نماید تا هوشمندانه و مطمئن محصولی را برای خرید انتخاب کنید.

سوالات متداول

برترین کولر گازی برای منطقه ها گرمسیر چیست؟

کولر گازی از برند هایی مانند اجنرال، گری و سامسونگ به علت راندمان خوب و قابلیت کارکرد در دما های بسیار بالا، برای منطقه ها گرمسیر بسیار مناسب و کاربردی هستند.

کولر گازی گری خوبه؟

بله، کولر گازی های گری به علت مصرف انرژی پایین، قابلیت های هوشمند و کیفیت ساخت بالا یکی از برترین گزینه ها برای خرید محسوب می شوند.

آیا کولر گازی ال جی ارزش خرید دارد؟

بله، کولر گازی های ال جی با مصرف انرژی کم، برخورداری از قابلیت های هوشمند و طراحی زیبا و ایده آل یکی از برترین گزینه ها در بازار به شمار می روند.

منبع: آچاره
انتشار: 1 مهر 1403 بروزرسانی: 1 مهر 1403 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1155

به "معرفی برترین مارک کولر گازی بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین مارک کولر گازی بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید