شرایط رهن و اجاره آپارتمان در پونک تهران

به گزارش دنیای ویدئو، یک واسطه گر ملکی در محله پونک می گوید: با توجه به اینکه رهن و اجاره خانه افزایش یافته است، بیشتر مستاجران در حال تمدید قرارداد خود با مالکان هستند و بر این اساس متقاضی رهن و اجاره نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

شرایط رهن و اجاره آپارتمان در پونک تهران

به گزارش اکوایران، محله پونک در منطقه 5 تهران قرار گرفته و از شمال به رشته کوه های البرز، از شرق به بزرگراه شهید باکری، از شرق به بزرگراه یادگار امام و رود دره فرحزاد و از جنوب به بزرگراه همت مجاورت دارد.

یک واسطه گر ملکی در محله پونک می گوید: با توجه به اینکه رهن و اجاره خانه افزایش یافته است، بیشتر مستاجران در حال تمدید قرارداد خود با مالکان هستند و بر این اساس متقاضی رهن و اجاره نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گفته وی در سال گذشته برای واحدی 70 متری و دارای دو خواب و بدون آسانسور، 200 میلیون تومان رهن و 6 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده بود، اما در امسال این رقم به 300 میلیون تومان رهن و 10 میلیون تومان اجاره رسیده است.

در محله پونک، رهن واحدی با 37 متر مربع زیربنا و بدون اتاق، 395 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 500 هزار تومان است.

رهن کامل برای واحدی با 44 متر مربع زیربنا، 630 میلیون تومان و برای واحدی با 85 مترمربع مساحت، 650 میلیون تومان و واحدی با 167 مترمربع زیربنا، 2 میلیارد و 250 میلیون تومان است.

بعلاوه برای رهن یک آپارتمان با 107 متر مربع مساحت، 800 میلیون تومان رهن و 8 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1105

به "شرایط رهن و اجاره آپارتمان در پونک تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط رهن و اجاره آپارتمان در پونک تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید