سندرم لایک در رادیو آنالیز می گردد

به گزارش دنیای ویدئو، تهران (پانا) - برنامه با هم حرف بزنیم که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 و 5 دقیقه از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مسائل نسل تازه و مقایسه آن با نسل گذشته می پردازد، فردا یکشنبه پنجم دی ماه موضوع سندرم لایک در جوانان را مورد آنالیز قرار می دهد.

سندرم لایک در رادیو آنالیز می گردد

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، ملیحه کاظمی، تهیه کننده برنامه با هم حرف بزنیم در این باره می گوید: با حضور دکتر احسان شاه قاسمی روانشناس اجتماعی به موضوع سندرم لایک در جوانان می پردازیم. روز دوشنبه ششم دی ماه به موضوع اضطراب امتحان و دلایل روانشناختی آن می پردازیم و راه های کنترل آن را به مستمعین آموزش می دهیم. در این برنامه دکتر صابر عبدالملکی روانشناس تربیتی حضور دارد و در این باره صحبت می نماید.

وی ادامه می دهد: موضوع برنامه روز سه شنبه هفتم دی ماه به رفتارهایی که فرد به خودش آسیب می زند، اختصاص دارد و درباره نشانه های اختلال های رفتاری می پردازیم. دکتر خاطره برهانی استادیار پژوهشکده علوم شناختی و مغز در برنامه حضور دارد. این برنامه رادیویی با موضوع موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می گردد و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه مستمعین است.

یکی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می گردد. این برنامه ساعت 14 و پنج دقیقه از رادیو سلامت پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 799

به "سندرم لایک در رادیو آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرم لایک در رادیو آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید